Ocena wątku:
  • 2 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trwały zapach do samochodu. Czego używacie w swoich autach?
[Obrazek: attachment.php?aid=41]

Szukam trwałego zapachu do samochodu, możecie polecić coś czego używacie w swoich autach i się sprawdziło? Ja nie mam zbyt dużego doświadczenia, raczej używałem tylko takich najpopularniejszych zawieszek (czy też "choinek") zapachowych, które są do kupienia w marketach albo na stacjach benzynowych. 
Chociaż z pośród nich to zdecydowanie "new car" przypadł mi gustu. 

Jeśli chodzi o samą kompozycję zapachową to raczej upatrywałbym czegoś świeżego, niekoniecznie z nutami słodkimi - takie ciężkie słodkie zapachy (jak wanilia np.) są dla mnie duszące i usypiają mnie przy dłuższej jeździe. 

Zdaję się na wasze propozycje i opinie o zapachach! Z góry dzięki

Załączone pliki
.jpg   jaki-trwaly-zapach-do-auta-forum.jpg (Rozmiar: 23.42 KB / Pobrań: 45)
Odpowiedz
Oryginalne choinki Wunder Baum pachną stosunkowo długo. Niczego innego co jest trwalsze nie miałem okazji przetestować, także tylko tyle dodam od siebie.
Odpowiedz
Ja używam puszek zapachowych California Scents, o zapachu Coronado Cherry (wiśnia). To całkiem przyjemny zapach, a jeśli chodzi o trwałość to jest całkiem nieźle - zmieniam raz w miesiącu albo i rzadziej. 

Dosyć tanio wychodzą te zapachy zamawiane w necie, bo stacjonarnie i po 2 dychy można spotkać.  https://allegro.pl/oferta/california-car...464b96ab5# (link promo do allegro)
Odpowiedz
Moim zdaniem wszelkie zapachy typowo do aut są przereklamowane, a samochodowe perfumiarstwo zbyt wiele kosztuje. 
Stosuję od dłuższego czasu po prostu odświeżacz w sprayu, i sprawdza się świetnie. Cała butelka kosztuje 20 - 30 zł. Mój faworyt to zapach pieniędzy  Big Grin

[Obrazek: attachment.php?aid=42]

https://allegro.pl/oferta/mediclean-mc-6...ac6eafa91# (link afiliacyjny Allegro)